Karwodrza 16.12.2021 r.
Nr sprawy : DPS 271/ZO/24/2021
Zapytanie ofertowe
Dotyczy: Dostaw wyrobów medycznych – pieluchomajtek, majtek chłonnych oraz podkładów higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Karwodrzy.
Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy, Karwodrza 116, 33-170 Tuchów zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę wyrobów medycznych – pieluchomajtek, majtek chłonnych oraz podkładów higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Karwodrzy.
Zamawiający
1/ Nazwa firmy i adres zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy, Karwodrza 116, 33-170 Tuchów
Telefon: 14 652 55 62
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: 700 – 1500
Przedmiot zamówienia
1/ Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy wyrobów medycznych – pieluchomajtek (refundowanych przez NFZ wg obowiązujących przepisów), majtek chłonnych oraz podkładów higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Karwodrzy od 01.01.2022 r. – do 31.12.2022 r. Przedmiot zamówienia zawiera formularz stanowiący Załącznik nr 1.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznaczony znakiem CE, objęty odpowiednimi atestami oraz spełniający wymogi norm jakościowych i technologii produkcji określonych w Polskich Normach. W tym spełniający wymogi normy ISO-11948 w zakresie chłonności dot. pieluchomajtek. Wykonawca odpowiada za jakość i termin ważności dostarczonego towaru. Termin ważności dostarczonego przedmiotu zamówienia wynosi minimum 6 m-cy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
Pieluchomajtki o wysokiej chłonności przeznaczone dla osób z ciężkim i bardzo ciężkim problemem nietrzymania moczu – pieluchomajtki nocne. Mogące być stosowane zarówno u osób prowadzących aktywny tryb życia jak i u osób obłożnie chorych. Mogą być stosowane zarówno przy nietrzymaniu moczu, jak i przy inkontynencji kałowej
Właściwości pieluchomajtek:
a) oddychające – warstwa zewnętrzna zbudowana z paraprzepuszczalnego materiału, sprawiająca, że skóra swobodnie oddycha,
b) podwójny system dopasowania – wygoda i bezpieczeństwo:
-ściągacz taliowy z przodu i z tyłu.
-rzepy wielokrotnego zapinania i odklejania rzepów bez ryzyka rozerwania warstwy zewnętrznej pieluchomajtek,
c) podwójny wkład chłonny z antybakteryjnym superabsorbentem z właściwością neutralizacji nieprzyjemnego zapachu – wysoka chłonność i poczucie suchości,
d) elastyczne ściągacze w kroczu i wewnętrzne hydrofobowe falbanki boczne zapobiegające wyciekom – większe bezpieczeństwo,
e) indykator wilgotności – informacja o potrzebie zmiany wyrobu idealne w czasie dłuższych przerw między zmianami pieluchy.
f) nie mogą zawierać elementów lateksowych,
g) testowane dermatologicznie – uzyskały rekomendację dermatologów w oparciu o przeprowadzone niezależne badania dermatologiczne,
h) minimalna chłonność pieluchomajtek:
Pieluchomajtki S – 1 900 ml.
Pieluchomajtki M – 2 800 ml.
Pieluchomajtki L – 3 200 ml.
Pieluchomajtki XL – 3 200 ml.
Wnioski na pieluchomajtki Wykonawca jest zobowiązany wygenerować/wydrukować we własnym zakresie na podstawie przesłanej listy z numerami zleceń przez Zamawiającego. Po zrealizowaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia realizacji zamówienia na Zleceniu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 13:00. Realizacja zamówienia w ciągu 3 dni od zgłoszenia zamówienia.
Miejscem dostawy jest Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy (magazyn w Budynku Głównym). Dostawa obejmuje również wniesienie przez pracowników Wykonawcy zamówionego towaru do wskazanego przez Zamawiającego magazynu. Pracownik Wykonawcy zobowiązany jest poukładać w wyznaczonym magazynie pieluchomajtki wg rozmiarów w celu zweryfikowania prawidłowej ilości i jakości dostawy zamówienia w danym dniu.
Dostawy winny być realizowane przystosowanym do tego celu transportem i w oryginalnych opakowaniach
W przypadku ujawnienia braków ilościowych, ceny niezgodnej z ofertą, lub wad jakościowych – Zamawiający poinformuje Wykonawcę o fakcie ich zaistnienia, które zostaną niezwłocznie usunięte.
Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia Faktury VAT zbiorczej i do dostarczenia jej Zamawiającemu w DNIU DOSTAWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Dostawca zobowiązuje się wystawić faktury VAT, z wyszczególnieniem: kwoty płatności Zamawiającego do limitu ceny, o której mowa w przepisach o NFZ, kwoty płatności mieszkańca powyżej limitu ceny z wyszczególnieniem danych mieszkańca: imię i nazwisko oraz kwoty refundacji przez NFZ.
O refundację z NFZ Dostawca stara się we własnym zakresie.
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności (pomniejszonej o refundację z NFZ oraz pomniejszonej o płatność mieszkańca) za wykonane dostawy, będącej sumą kwot wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych przez ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-ilościowym.
Płatność za każdą dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto (w Fakturze) w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT, po uprzednio zrealizowanej dostawie. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2/ Miejsce wykonania zamówienia:
Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy, Karwodrza 116, 33-170 Tuchów
3/ Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
- z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone
niniejszą specyfikacją,
- złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
- oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
4/ Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę cenową wraz z załącznikiem nr 1 do Zapytania Ofertowego należy złożyć w terminie do 23.12.2021 r. do godziny 10.00 na Dziennik Podawczy DPS w Karwodrzy w zaklejonej kopercie
z opisem „Oferta na dostawę wyrobów medycznych – pieluchomajtek, majtek chłonnych oraz podkładów higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Karwodrzy.” z dopiskiem na kopercie „Nie otwierać przed 23.12.2021 r. godz. 10.30”
5/ Termin związania ofertą:
Wykonawcy będą związani ofertą od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. licząc od daty składania ofert.
Z A T W I E R D Z A M :
Dyrektor
/-/ mgr Monika Chrobak
Załączniki: