• Slider5
  • DSP Karwodrza
  • DSP Karwodrza
  • DSP Karwodrza
Usługi bytowe Usługi opiekuńcze Usługi wspomagające Warunki przyjęcia

Karwodrza 16.12.2021 r.

Nr sprawy : DPS 271/ZO/24/2021

Zapytanie ofertowe

 

Dotyczy: Dostaw wyrobów medycznych – pieluchomajtek, majtek chłonnych oraz podkładów higienicznych  dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Karwodrzy.

Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy, Karwodrza 116, 33-170 Tuchów zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę wyrobów medycznych – pieluchomajtek, majtek chłonnych oraz podkładów higienicznych  dla mieszkańców  Domu Pomocy Społecznej w Karwodrzy.

 

Zamawiający

1/   Nazwa firmy i adres zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy, Karwodrza 116, 33-170 Tuchów

Telefon: 14 652 55 62

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania: 700 – 1500

 

Przedmiot zamówienia

1/ Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy wyrobów medycznych – pieluchomajtek (refundowanych przez NFZ wg obowiązujących przepisów), majtek chłonnych oraz podkładów higienicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Karwodrzy od 01.01.2022 r. – do 31.12.2022 r. Przedmiot zamówienia zawiera formularz stanowiący Załącznik nr 1.

Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznaczony znakiem CE, objęty odpowiednimi atestami oraz spełniający wymogi norm jakościowych i technologii produkcji określonych w Polskich Normach. W tym spełniający wymogi normy ISO-11948 w zakresie chłonności dot. pieluchomajtek. Wykonawca odpowiada za jakość i termin ważności dostarczonego towaru. Termin ważności dostarczonego przedmiotu zamówienia wynosi minimum 6 m-cy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.

Pieluchomajtki o wysokiej chłonności przeznaczone dla osób z ciężkim i bardzo ciężkim problemem nietrzymania moczu – pieluchomajtki nocne. Mogące być stosowane zarówno u osób prowadzących aktywny tryb życia jak i u osób obłożnie chorych. Mogą być stosowane zarówno przy nietrzymaniu moczu, jak i przy inkontynencji kałowej

Właściwości pieluchomajtek:

a) oddychające – warstwa zewnętrzna zbudowana z paraprzepuszczalnego materiału, sprawiająca, że skóra swobodnie oddycha,

b) podwójny system dopasowania – wygoda i bezpieczeństwo:

-ściągacz taliowy z przodu i z tyłu.  

-rzepy wielokrotnego zapinania i odklejania rzepów bez ryzyka rozerwania warstwy zewnętrznej pieluchomajtek,

c) podwójny wkład chłonny z antybakteryjnym superabsorbentem z właściwością neutralizacji nieprzyjemnego zapachu – wysoka chłonność i poczucie suchości,

d) elastyczne ściągacze w kroczu i wewnętrzne hydrofobowe falbanki boczne zapobiegające wyciekom – większe bezpieczeństwo,

e) indykator wilgotności – informacja o potrzebie zmiany wyrobu idealne w czasie dłuższych przerw między zmianami pieluchy.

f) nie mogą zawierać elementów lateksowych,

g) testowane dermatologicznie – uzyskały rekomendację dermatologów w oparciu o przeprowadzone niezależne badania dermatologiczne,

h) minimalna chłonność pieluchomajtek:

Pieluchomajtki S  – 1 900 ml.

Pieluchomajtki M  – 2 800 ml.

Pieluchomajtki L – 3 200 ml.

Pieluchomajtki XL – 3 200 ml.

Wnioski na pieluchomajtki Wykonawca jest zobowiązany wygenerować/wydrukować we własnym zakresie na podstawie przesłanej listy z numerami zleceń przez Zamawiającego. Po zrealizowaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia realizacji zamówienia na Zleceniu.

Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 13:00. Realizacja zamówienia w ciągu 3 dni od zgłoszenia zamówienia.

Miejscem dostawy jest Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy (magazyn w Budynku Głównym). Dostawa obejmuje również wniesienie przez pracowników Wykonawcy zamówionego towaru do wskazanego przez Zamawiającego magazynu. Pracownik Wykonawcy zobowiązany jest poukładać w wyznaczonym magazynie pieluchomajtki wg rozmiarów w celu zweryfikowania prawidłowej ilości i jakości dostawy zamówienia w danym dniu.

Dostawy winny być realizowane przystosowanym do tego celu transportem i w oryginalnych opakowaniach

W przypadku ujawnienia braków ilościowych, ceny niezgodnej z ofertą, lub wad jakościowych – Zamawiający poinformuje Wykonawcę o fakcie ich zaistnienia, które zostaną niezwłocznie usunięte.

Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia Faktury VAT zbiorczej i do dostarczenia jej Zamawiającemu w DNIU DOSTAWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Dostawca zobowiązuje się wystawić faktury VAT, z wyszczególnieniem: kwoty płatności Zamawiającego do limitu ceny, o której mowa w przepisach o NFZ, kwoty płatności mieszkańca powyżej limitu ceny z wyszczególnieniem danych mieszkańca: imię i nazwisko oraz kwoty refundacji przez NFZ.

O refundację z NFZ Dostawca stara się we własnym zakresie.

Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności (pomniejszonej o refundację z NFZ oraz pomniejszonej o płatność mieszkańca) za wykonane dostawy, będącej sumą kwot wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych przez ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-ilościowym.

Płatność za każdą dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto (w Fakturze) w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT, po uprzednio zrealizowanej dostawie. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

2/  Miejsce wykonania zamówienia:

Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy, Karwodrza 116, 33-170 Tuchów

 

3/  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

- oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

- z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone

    niniejszą specyfikacją,

- złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,

- oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

 

4/  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę cenową wraz z załącznikiem nr 1 do Zapytania Ofertowego należy złożyć w terminie do 23.12.2021 r. do godziny 10.00 na Dziennik Podawczy DPS w Karwodrzy w zaklejonej kopercie

z opisem „Oferta na dostawę wyrobów medycznych – pieluchomajtek, majtek chłonnych oraz podkładów higienicznych  dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Karwodrzy.” z  dopiskiem na kopercie  „Nie otwierać przed 23.12.2021 r. godz. 10.30”

 

5/ Termin związania ofertą:

Wykonawcy będą związani ofertą od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. licząc od daty składania ofert.

 

                                                                    Z A T W I E R D Z A M :

Dyrektor

/-/ mgr Monika Chrobak

Załączniki:

Załącznik nr 1 - wersja doc

Załącznik nr 1 - wersja pdf

Załącznik nr 4 - wersja doc

Załącznik nr 4 - wersja pdf

Copyright © 2024 Dom Pomocy Społecznej w Karwodrzy. All Rights Reserved. Design and template by Joomedia Free Joomla Templates.